خانم‌ها من خیلی از زایمان میترسم دیگ چیزی نمونده خدایا

۶ پاسخ

گلم نگران نباش بی حسی میزنن هیچی متوجه نمیشی بعدش یکم درد داری ک با شیاف اوکی میشی

منم ۲ اردیبهشت زایمانمه ،خیلی میترسم 😞

اصلا نترس فکر کن میری ی آمپول بزنی بیای

اصلاااا نترسین راحت تر از چیزیه که فکر میکنین ایشالا ب سلامتی بغلش کنین نی نیتونو

به قول شوهرم: چیزی نیست این همه آدم تا حالا زاییدن، توهم یکیشون😕

یه جوریم میگه انگار خودش 10 تا زاییده🤦🏻‍♀️

منم مثل تو خیلی میترسم، ولی خدا بزرگه، ایشالا که به سلامتی و راحتی بگذره برای همه... 🫠🤲🏻✨

وای منم. انقد استرس دارم که شبا خوابم نمیگیره. خانمایی که سزارین کردین بیاین از تجربیاتتون بگین

سوال های مرتبط