گلم نگران نباش بی حسی میزنن هیچی متوجه نمیشی بعدش یکم درد داری ک با شیاف اوکی میشی
منم ۲ اردیبهشت زایمانمه ،خیلی میترسم 😞
اصلا نترس فکر کن میری ی آمپول بزنی بیای
اصلاااا نترسین راحت تر از چیزیه که فکر میکنین ایشالا ب سلامتی بغلش کنین نی نیتونو
به قول شوهرم: چیزی نیست این همه آدم تا حالا زاییدن، توهم یکیشون😕
یه جوریم میگه انگار خودش 10 تا زاییده🤦🏻♀️
منم مثل تو خیلی میترسم، ولی خدا بزرگه، ایشالا که به سلامتی و راحتی بگذره برای همه... 🫠🤲🏻✨
وای منم. انقد استرس دارم که شبا خوابم نمیگیره. خانمایی که سزارین کردین بیاین از تجربیاتتون بگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.