۴ پاسخ

اره منم دارن از این

خیلی من دوس دارم با صندل برا تابستون خوشکلههه

به نظر من نه سلیقه ای هستش

بستگی داره اگه با صندل ست بپوشی خوب میشه

سوال های مرتبط