#فرزند پروری پوشک شیر خشک نان اوپتی پرو مامانا ###############

تصویر
۲ پاسخ

عزیزدلم حق داری شوهربی درک ازصدتامرض بدتره اگرادم شوهرخوب وبادرکی داشته باشه بیشتره مشکلات براش قابل تحمله،الانم قوی باش چون مادری بچه هات بهت نیازدارن سخته ولی هرچی به خودت بگی دیگه نمیتونم زندگی برات خیلی خیلی سخت میشه این روزای سخت هم میگذره روزای خوب میادامیدداشته باش

بنظرم خودتم الان ک بچه خوابه یه چرتی بزن .اگه خودت بفکر خودت نباشی پس کی باشه . یروزم خونه ریخت و پاش باشه طوری نیس حداقل میفهمن خود ب خود تمیز نمیشه مگه رباطی یسره کارکنی . اینجوری یه انرژی میگیری بعد پامیشی به کارات میرسی.منم سر خونه خیلی حساس بودم هی جمع میکردم هی میریخت دیگ وقتایی که خیلی خستم بیخیالش میشم

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۱ ماهگی