بستری شدم دارم بتا میگیرم احتمال زیاد سز بشم

۹ پاسخ

ان شالله نینی تو سالم و سلامت بغل بگیری عزیزم برای ما هم دعا کن سروقت خودمون بسلامتی زایمان کنیم😘❤

طوری نیس الان دیگه کامله . بسلامتی و دل خوش دنیا بیاد انشالله

ایشالله بسلامتی زایمان کنی

بسلامتی
نگران نباش
هفتت بالاست، نی نی کامله

مگه چقدر حرکات بچه تون کم شده بود؟
در چا حد!؟

نگران نباش بچه الان دیگه کامله خدا پست و پناهت باشه

بسلامتی زایمان کنی عزیزم ❤️

چرا زود ؟؟

بسلامتی💙💙👋♥️

سوال های مرتبط