۶ پاسخ

خوشگلم ببین ؛
یکی اینکه احتمال حساسیت ب پوشک بدون هیچ قرمزی و التهاب وجود داره ... مثلا خارش داشته باشه..‌چون ارمیا اینجوری بود من پوشکشو زود متوجه شدیم عوض کردیم خوب شد
دوم اینکه بعد هر وعده یکم چهار زیره یا کلپوره بخور شیرت صاف بشه
سوم اینکه نبات داغ بهش نده خیلی خیلی محدود بده چون یبوست اوره تو بعضی بچها
چهارم اگه شیر خودتو میدی ک هیچی ولی اگه شیر خشکه هر ۲ ساعت ۳۰ میل بهش بده اگه قبل دوساعت هم تقاضا کرد بده ولی حتما حتما هر ۳۰ میل بالا بگیرش اروقش رو بگیر از رو شکم سیری شیر نده بهش یا از رو میل مکیدنش
پنجم درصورت مراجعه ب دکتر و تشخیص رفلاکس یا کولیک پدی لاکت روزانه نیم میل یا میگن ۵ قطره و گریپ واتر نهایت ۱ قطره چکون هر ۸ ساعت رو بده
پتو حالت کوآلایی و تو حالت بالا پایین رفتن از پله یا عادت ب پستونک قرارش بده ک خیلی تو رفع کولیکش موثره

احتمالا دلپیچه داره عزیزم اگه دیدی بازم همونجوریه ببرش دکتر تا داروهای کولیک بده

شاید سیر نمیشه چون بچه تو اون سن همش خوابه

اگه شیر خودتو میخوره فکر کن بیین چی خوردی ؟ چیز نفاخ خوردی دلش گرفته .
یا گرسنش بوده یا پوشکش .

یا گشنشه یا گوششه یا دلشه یا پوشکش اذیتش میکنه... همه رو باید امتحان کرد🤭

گشنش نبوده

سوال های مرتبط

مامان 💖دنیز خانوم 💖 مامان 💖دنیز خانوم 💖 ۱۵ ماهگی