لبووباقالی تو بارداری ضرردارع؟یانه

۵ پاسخ

باقالی خونتو یهو کم میکنه گلبولهای خون و از بین میبره توبارداری خوب نیست عزیزم
طبق تجربه میگم مادر خودم خورد داداشم فاویسم شد تااخر عمر گرفتاره چندبارم خونشو عوض کردیم
نخور بنظر من ارزش نداره
لبو خوبه بخور

لبو اگه قند نداری اوکیه ولی باقالی چون کم خونی میاره خیلی خوب نیس در حد رفع هوس خوبه بخوری

باقالی من از بهداشت پرسیدم،تحقیقم کردم
کلا حساسیتا ب بچه منتقل نمیشه
وگرنه آجیل‌و گردو هم ممنوع بود
گفتن بخور چیزایی ک مردم میگن علمی نیست

اگر خودت به باقالی حساسیت نداری خوردنش هیچ ایرادی نداره

باقالی شاید حساسيت داشته باشه بچه ات‌.ولی لبو خوبه بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری