سلام مامانا من دکتر بهم گفت ۳۲ هستی پس چرا گهواره زده ۳۱ ؟

۳ پاسخ

دکتر بر اساس ان تی میگه
گهوراه بر اساس تاریخ پریودی زده

منم گهواره زده ۳۷
ولی دکتر میگه ۳۶ هفته

والا منم سنو یه هفته جلوتر حساب میکنه الان انتی زده ۱۱ خرداد گهواره زایمان زده ۱۷ خرداد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی