تا ۳ماه اول نداشته باشی بهتره
بازم از پزشکت بپرس عزیزم
من داشتم از اخرای ماهه دو😂🫠
حتما جلوگیری بشه دخول عمیق نباشه آرومم باشه مشکلی نداره معمولا پوزیشن پهلو به پهلو 😉
من دکترم بهم گفت هفته ای یه بار آروم و بدون ضربه مشکلی نداره
من از اول تا آخرش داشتم حتی شب زایمانم
اروم نه خشن
باید از دکترت بپرسی عزیزم اگه مشکی نداشته باشی هم باید بدون دخول باشه
بهتره که نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.