خانما ماه اول بارداری میشه رابطه داشت؟

۷ پاسخ

تا ۳ماه اول نداشته باشی بهتره

بازم از پزشکت بپرس عزیزم

من داشتم از اخرای ماهه دو😂🫠
حتما جلوگیری بشه دخول عمیق نباشه آرومم باشه مشکلی نداره معمولا پوزیشن پهلو به پهلو 😉

من دکترم بهم گفت هفته ای یه بار آروم و بدون ضربه مشکلی نداره

من از اول تا آخرش داشتم حتی شب زایمانم
اروم نه خشن

باید از دکترت بپرسی عزیزم اگه مشکی نداشته باشی هم باید بدون دخول باشه

بهتره که نباشه

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان دایار مامان دایار هفته هفدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفدهم بارداری