۵ پاسخ

یا شیر میخواد
یا دسشویی کرده
یا دل درد داره ( برای اینکه آروم بشه و بخوابه بهش کمی ترنجبین با یدونه قند بده)

احتمالا دل درده میخوای قطره کولیک‌بده نداری کمی آب جوش نبات

بعد گلم وقتایی بچه های ما جیغ میزنن نا ارومن یدونه گیاه داریم به اسم کلپوره اونو میدیم بهشون اروم میشن والا اسم علمیشو نمیدونم بگم بری بخری

والا دختر منم روحو روانمو ریخته بهم از ۶ صبح بیداره نمیخوابه چشماش هوشیارترینه‌
چند بار شیر خورده عوضش کردم چرخوندمش بی فایدهههه
الان گذاشتمش روی پام تکون میدم ببینم میخوابه منم بخوابم🥲🥲

بغلش کن

سوال های مرتبط

مامان نوخودی مامان نوخودی ۱۵ ماهگی