چرا واسه مارو نمیدن
طرح امید ربطی به دهک نداره به همه مادرانی که بچشون از اول فروردین به دنیا بیاد میدن
طرح یسنا منظورته؟
این ماه ندادن...من هر ماه میگرفتم...بهداشت باید بری ..و دهک زیر پنج
تا دهک ۵ مبدن
دهک بندی بستگی ب دهک داره
بهداشت که میری اسمت به عنوان زن باردار یا شیرده اینا ثبت میشه توی سیستم طبق همونا میدن ولی نمیدونم به چه دهک هایی به من تاحالا هیچی ندادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.