۸ پاسخ

به به چه سعادتییییی
تبریک😅

دیقااا منمممم غول واکسنشووو دیروز رد کردممممم
امرووز یکم راااه برههه کمترشههه دردشششش

خوشا به سعادتتون

گرفتی اذیت نشد چیا میدی بخوره جایگزین شیر بشه گشنس نشه

چرا از شیرگرفتی زوده شیرخودت میدادی

خیته نباشی ، چطوری از شیر گرفتیش؟

اسم صندلی غذاش چیه عزیز؟چند گرفتی؟میشه یک عکس واضح بدی؟خیلی دنبال اینام؟ببخشید میشه بگی از کجا گرفتی گلم؟

بسلامتی دخترت متولد چنده من هنوز واکسن شون و نزدم استرس گرفتم فکرکردم اردیبهشت باید بزنم.

سوال های مرتبط

مامان لاوین بانو مامان لاوین بانو ۱ سالگی