۹ پاسخ

چندروز تب داشت؟

منم نشستم پاشویه میکنم

صبح که بیدار بشه خوبه خوب میشه
هر ۴ ساعت باید حتما استا بدی چ تب داشت چ نداشت

وایی نگو منم زدم بچه ام دهنمه سرویس کرده الان ۳روزه

حالت تهوع از تب هست تبو بتونی کنترل کنی حل میشه

بهداشت میگفت عین واکسن 6 ماهگیه دردش درسته یا بدتره؟

وای بچه منم روزش خوب بود ولی وقتی شب شد و خوابید از درد پا با یه تکون کوچیک بیدار میشد و بدترین شب زندگیم بود اینقد اذیت شد و اذیت شدیم ، خداروشکر همون یه شب بود

عزیزم بهش استامینوفن یا پروفن بده بخوابه
تا صبح خیلی بهترمیشه
پسر منم اخرشب تب کرد ولی فردا تا ده یازده هم پاش خوب شد هم تبش

وای من میترسم آخه بچم وزنشم کمه

سوال های مرتبط