دکتر برون بخر....
قطعا اونت
بیبی لند نه ضد چکه اس نه بدون نی و سوپاپش انتی کولیک
فقط ظاهر بیرونیش مشابه اونته
من بیبی لند گرفتم با سری اونت.
بیبی لند صد و خوردهای بود اونت ۱ و ۶۰۰.
ولی بیبی لند با سری اونت که گرفتم برام کلا ۷۰۰ دراومد.
میتونی بیبی لند بگیریی بعد اگه دیدی بچت شیرخشکی شد جدا یه سری اونت بگیری و روی شیشه شیر بزاری
اونت بهترینه
اگه میدپنی صددرصد نینیت شیرخشکیه که یک شیشه شیر خوب بگیر وگرنه بی بی لند گزینه خوبیه که اگه دیدی شیشه رو گرفت بری خوبشو بخری
من بی بی لند خریدم ولی هنوز که استفاده نکردم
به نظرم فعلا گرون نخر چون بچه ی اول من اصلا به هیچ وجه شیشه و پستونک نگرفت
بزار اول به دنیا بیاد اگه شبشه گرفت بعد یه مارک خوب بخر
دکتر براون هم از نی هس چیه داخل میگن به سختی شیر میاد چونه بچه خسته میشه
اونت صد٪ من هی اور شی خریدم بردم پس دادم اونا گرفتم
اونت میگن خیلی بهتره، منم اونت بگیرم احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.