سلام بعد از گذشت یک ماه از سرکلاژ میشه رفت سرکار؟

۱ پاسخ

منم باید سرکلاژ بشم و شاغل هستم. چهارماه استعلاجی میگیرم. ک الان دوماهش تایید شده. ولی بعدش نمیدونم با وجود سرکلاژ چطور برم سرکار. خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی گولوها مامان نی نی گولوها هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته شانزدهم بارداری