# پوشک
# شیر خشک
# وزن
# دلدرد

تصویر
۴ پاسخ

یه جشن کوچیک عصرونه بگیر در حد الویه و سالاد ماکارانی بیشتر عکس و فیلم بگیر یادگاری بمونه

بنظرم الان جشن هیچ معنایی نداره بعد پنج ماه انگار مردمو میخای دعوت کنی کادو بگیری اگه هدفت جشن واسه بچته. تولد خوب بگیر براش

اگ فامیلات پولی نمیدن تو این وضعیت اقتصادی بهتر یه جشن برا خانواده خودت وشوهرت بگیری .

میتونی صبر کنی وقتی دندون دراورد براش جشن بگیری هم مناسبت داره هم اینکه تا اون موقع کاراتون انجام شده

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی