با بچه بد غذا چکار می کنین🥴

۴ پاسخ

ببینید با چی مزه دهر کنید بهتر میخوره...مثلا پسر من مرغ هیچ جوره نمیخوره...من با رب انار یا زیتون پروده بهش میدم میخوره...آبگوشت با برنج میخوره....کو کو را باسس....لوبیاپلو را با ترشی بندری😁تخم مرغ آب‌پز با سیب‌زمینی آب‌پز با خیارشور.....کنارش یه مزه بزارید....مثلا ماست با سیر....پسر من کلا چاشنی را بیشتر از غذا دوست داره

غذاهای که میخوره رو درست میکنم ،غذایی که نمیخوره رو شبیه غذایی که میخوره میکنم،مثلا قیمه نمیخوره گوشت قلقلی مندازم تو خورش گوجه سرخ میکنم میدم بهش

در کونش،میزنم همه غذاشو هم خودم میخورم وقتی درخاست گرد میگم نخاستی،خوشمزه بود خودم خوردمش

میزنم تو گوشش😂
هیچی بهش میگم تا نخوردی تلوزیون نمیتونیم ببینیم😬😬😬
هلاک کارتونه

سوال های مرتبط