۱۱ پاسخ

عزیزم با بازی کردن باهاش بهش غذا بده صدردرصدجوابه

دکتر بزای دخترم پدیا بست اپتایت و فزوگلوبین و شربت استئوکر نوشت

دقیقاااا. دختر منم همینه ولی هله هوله خور هست

دختر منم همین بود بخدا الان از وقتی آهن بهش میدم شکر خدا بهترشده

همچنین هیچ‌کاریم نمیشه کرد

پسرمنم خیلی بدغذا بود هر ویتامین و شربت بگین دادم پدیابست،سانستول،فروگلوبین و… تااینکه یه بار رفتم داروخونه راسیب داد خیلی خوب اشتهاش باز شد وزنش بیشتر شد خیلی عالیه همیشه دعا میکنم به کسی که این شربتو درست کرده

شربت اشتها اور خوب بده

عزیزم یک دوره اپتایت پدیابست بده حتماموثره .....یاشربت فروگلوبین
این دوتاحتماموثرن

نخوردنش دوره ایه یا دائمی؟

یا خدا با چوب وایسادی غذا بخوره؟؟؟ 😑😑😑🙄🙄

جدی که نمیگی باچوب وایسادی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی