۱۷ پاسخ

یک سال و دو ماه این برنج به نظرم یکم دونه اش سفته
کته امتحان کردی
کته و غذای خورشتی
کره رو برنج
منظورم اینه که یکم بافت نرم تر

خواهر قشنگم .خواهرانه بهت میگم زیاد حساس نباش بچه هزار جور بهونه داره تا بزرگ شه خودتم میدونی .ولش کن یکم بیخیال باش تاپیکاتو خوندم زیاد حساس هستی و به خودت اسیب میزنی .

عزیزم اصلا نگران نباش به زور هم به بچه غذا نده دنبالش هم نرو یه مدت میبنی خودش میاد میگه غذا بده میشنه قشنگ غذا میخوره از الانم به دارو عادتشون نده اصلا خوب نیست. بچه های منم همینطور بودن الان میشینن سر سفره خودشون میخورن و بلند میشن اهمیت نده یه مدت

راسیپ بشدت خواب آوره

نوتريژن اثر ميكنه صبور باش

غذا رو بزار جلوش اصلا هم محل نده بزار بازی کنه کثیف کاری کنه ماکارونی از این رنگیا بپز بزار جلوش بزار با بازی با دستش بخوره
اصلا نگاه نکن موقع بازیش حرف نزن و کاریش نداشته باش
چند مدت امتحان کن ببین تو غذا خوردنش کلی تاثیر میزاره

شاید چون استرس داری و زور میکنی لج میکنه

وعده های شیر رو کم کن عزیزم. روزی 3 بار بیشتر نباید شیر بدی بهش و اینکه شیر شب هم باید قطع بشه کلا. اگر این کار رو کردی و باز هم نخورد به راسیپ فکر کن که بازم توصیه نمیکنم بدی بهش

خیلی با بچهات درگیری دختر خدا بهت صبر وسلامتی زیاد بده

راسیب بچه رو خواب الود میکنه و عصبی
من خودم با این سن کم اشتهام گاها راسیب میخورم قشنگ توی مغزم حس کسلی و عصبی رو دارم. اصلا بهش نده

چون هنوز شیر خودتو میخوره اینجوریه، شیر خودت سیرش میکنه، خاهر زاده منم اینجوری بود تا دوسالگیکه از شیر گرفتش لب به هییییچ غذایی مزد و ازون به بعد قشنگ مینشست و غذاش رو میخورد

به نظرم بهتره برنج نیم دونه اما محلی گیلان رو بهش بده
و به غذاها کمی رب انار ترش
یا آبغوره بزن
بذار یکم طعمش ترش باشه به اشتها میاد

راسیپ میگن خوب نیست ندی بهتره🥲
پسر منم وحشتناک بد غذاعه از وقتی غذا خور شد همین مشکل رو دارم الآنم بزور اشتهاآور غذا میخوره🫠

راسیپ نده ولی

من درکت میکنم گذروندم این دورانو، اول شیرو بگیر هرطور شده الان عیده اگر باباش خونه س بهترین تایمه، دوم مطمئن باش رفلاکس نداره،سوم دندون های عقب این سن اذیت میکنه خیلی، بعدم مثلا برنجو توپی کن و نرم تر بذار براش، ولی شیرو بگیری خیلی بهتر میشه

راسیب برای این سن زوده

من یه مدت راسیب میدادم اشتها رو باز میکنه ولی تو اون تایم آوینا همش میخوابید دیگه ندادم

ن توروخدا بزار گشنه بمونه ولی راسیپ نده

سوال های مرتبط

مامان نازنین‌‌زهرا💗 مامان نازنین‌‌زهرا💗 ۵ سالگی
حالم بد میشه اعصابم بهم‌ میریزه از اینکه هرهفته این تکرار میشه و نرود میخ آهنین در سنگ این حرفا

میریم خونه مادرشوهر هی به این بچه ها شیرینی میده
پسر ۲ونیم ساله ی کم اشتهایی که من تمام تلاشمو میکنم شیرینی و چرت و پرت ندم که دو لقمه غذا بخوره و خیلی وقتا بااینام موفق نمیشن تو خونه مامانبزرگ هی شیرینی میخوره بعد شام سفره میندازن نمیخوره بعد سفره جمع میشه باز مثلا نون پنیر میخواد آیا دو لقمه بخوره یا نه تهشم میگه بچه هیچی نخورد باز ی بیسکوییت دیگه میده دستش

از اونور دختر ۵ ساله ۲۳ کیلویی( نگین وزنش خوبه که نیست و نمیخوام راجب این بدونم) روزای عادی من سعی میکنم حجم غذاش مشخص باشه و بازم نمیتونم غذای خودشو میخوزه غذای داداششم که نخورده رو میخوره و یوقتا از دستش عاصی میشم نمیتونم جلوشو بگیرم اینم اونجا میاد شیرینیا رو میخواره شامه رو میخوره نون پنیره رو میخوره اون بیسکوییت آخری هن اون خورده منم میخوام ندن بش برمیخوره چرا به داداشم دادن به من ندادن

هروقت جایی میرم سر خوردن اعصابن خورد میشه🙇🏻‍♀️
مامان boys مامان boys ۶ سالگی
مامانا هزار بار اینجا گفتم ولی چاره ای ندارم جایی رو ندارم اینجا میگم این حجم از فشار ازم کم بشه ببخشید
به خدا دارم میمیرم دارم دیونه میشم انقدر مشکلات داریم که قلبم داره میترکه این بچه دومم هم اصلا خواب نداره خوابشو زیر سینه میکنه بعد بلند میشه حتی ده دقیقه در روز نمیخوابه واسه یه کاری اگه بلند شم انقدر گریه میکنه که انگار من مردم هوار میزنه هر چی بخوام امتحان کنم نرم پیشش انقدر گریه و هوار میزنه که زود میرم بغلش هم هستم باید بغلش کنم بشینه داغون شدم یه لحظه به حالت دراز کش بذارمش نمی مونه دیونه شدم موقع انجام یه کاری انقدر استرس میگیرم انقدر از گریه هاش عصبی میشم که قلبم میخواد از تنم بیاد بیرون خونه زندگی رو هوا دورمون میبینم پاهام قفله نمیتونم پاشم تمیز کنم شیرم که نمیخوره به زور وقتی خواب‌آلوده هست زیر سینه میخوره یا میدونم با زجر با قاشق میدم بهش شیرخشکم همینکارو میکنه امروز انقدر عصبی شدم و گریه کردم که حس میکنم شیرم به شدت کم شده یه دل سیر واسه اونم گریه کردمو استرس گرفتم بخدا دارم دیونه میشم دارم چیه دیونه شدم دارم میمیرم سه ماه و بیست روزشه کولیک داره بهش اینفاکول هم میدم ببین بخدا بعد شیر که میخوره حتی شیرخشک دفع خوب بعد گاز معده هم خارج میکنه اروغم میزنه بازم از بغلش پاشم گریه میکنه تو بگو پنج دقیقه بعد شرایط خوبش خوب باشه هم نیست
مامان دلی ماه مامان دلی ماه ۵ سالگی
💃💃💃💃💃💃💃هورااااااااا بچه ها من موفق شدم😍😍
سس جایونز رو خالی کردم رو سر دلوین و همین جور ماساژ دادم یه دونه کیسه ی روکش غذا کشیدم سرش برای احتیاط به ماهلینم زدم که اگه هست رفع بشه یکساعت رو سرشون بود بعد رفتیم حمام بعد تو حمام هم دوبار سرشون رو با شامپو شستم یکباره این شامپو رو زدم و خوب ماساژ دادم و بعد با همون شامپوها تو حمام با صبر و حوصله شونه زدم و بعد گذاشتم یه ده دقیقه ای رو سرش موند بعد شست و شو دادم با ماهلینم واسه احتیاط همین کارو کردم اون نداشت ولی از ترسم اینکارو کردم چون دیدم سرشون می خوارونه بعد به سر خودمم زدم باز واسه احتیاط بعدش آبکشی کردم اومدیم بیرون گذاشتم یه کم نم موهاشون گرفته بشه بعد خیس خیس با شونه ی مخصوص شونه زدم بعد هشت کردم و یه دور دیگه شونه زدم خیلی خیلی کن شد الان بخوام بگم ۹۰ درصد رشک هااز بین رفتن امروز دیدم خیلی زیاد شده بودن حتی دوتاشون تبدیل به جونور شده بودن دیدم رو سرش راه میرفتن🤯🤯من هفته ای یک بار تو زمستون بیشتر حمام نمی برم بچه هارو یعنی به خاطر اونه یا از تو مهد گرفتن ؟؟😵‍💫