یک سال و دو ماه این برنج به نظرم یکم دونه اش سفته
کته امتحان کردی
کته و غذای خورشتی
کره رو برنج
منظورم اینه که یکم بافت نرم تر
خواهر قشنگم .خواهرانه بهت میگم زیاد حساس نباش بچه هزار جور بهونه داره تا بزرگ شه خودتم میدونی .ولش کن یکم بیخیال باش تاپیکاتو خوندم زیاد حساس هستی و به خودت اسیب میزنی .
عزیزم اصلا نگران نباش به زور هم به بچه غذا نده دنبالش هم نرو یه مدت میبنی خودش میاد میگه غذا بده میشنه قشنگ غذا میخوره از الانم به دارو عادتشون نده اصلا خوب نیست. بچه های منم همینطور بودن الان میشینن سر سفره خودشون میخورن و بلند میشن اهمیت نده یه مدت
راسیپ بشدت خواب آوره
نوتريژن اثر ميكنه صبور باش
غذا رو بزار جلوش اصلا هم محل نده بزار بازی کنه کثیف کاری کنه ماکارونی از این رنگیا بپز بزار جلوش بزار با بازی با دستش بخوره
اصلا نگاه نکن موقع بازیش حرف نزن و کاریش نداشته باش
چند مدت امتحان کن ببین تو غذا خوردنش کلی تاثیر میزاره
شاید چون استرس داری و زور میکنی لج میکنه
وعده های شیر رو کم کن عزیزم. روزی 3 بار بیشتر نباید شیر بدی بهش و اینکه شیر شب هم باید قطع بشه کلا. اگر این کار رو کردی و باز هم نخورد به راسیپ فکر کن که بازم توصیه نمیکنم بدی بهش
خیلی با بچهات درگیری دختر خدا بهت صبر وسلامتی زیاد بده
راسیب بچه رو خواب الود میکنه و عصبی
من خودم با این سن کم اشتهام گاها راسیب میخورم قشنگ توی مغزم حس کسلی و عصبی رو دارم. اصلا بهش نده
چون هنوز شیر خودتو میخوره اینجوریه، شیر خودت سیرش میکنه، خاهر زاده منم اینجوری بود تا دوسالگیکه از شیر گرفتش لب به هییییچ غذایی مزد و ازون به بعد قشنگ مینشست و غذاش رو میخورد
به نظرم بهتره برنج نیم دونه اما محلی گیلان رو بهش بده
و به غذاها کمی رب انار ترش
یا آبغوره بزن
بذار یکم طعمش ترش باشه به اشتها میاد
راسیپ میگن خوب نیست ندی بهتره🥲
پسر منم وحشتناک بد غذاعه از وقتی غذا خور شد همین مشکل رو دارم الآنم بزور اشتهاآور غذا میخوره🫠
راسیپ نده ولی
من درکت میکنم گذروندم این دورانو، اول شیرو بگیر هرطور شده الان عیده اگر باباش خونه س بهترین تایمه، دوم مطمئن باش رفلاکس نداره،سوم دندون های عقب این سن اذیت میکنه خیلی، بعدم مثلا برنجو توپی کن و نرم تر بذار براش، ولی شیرو بگیری خیلی بهتر میشه
راسیب برای این سن زوده
من یه مدت راسیب میدادم اشتها رو باز میکنه ولی تو اون تایم آوینا همش میخوابید دیگه ندادم
ن توروخدا بزار گشنه بمونه ولی راسیپ نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.