من تم پو براش خریدم زرد و ابی ، ی مهمونی زنونه ناهار ، عکساشم میبرمش پارک تو طبیعت حالت پیکنیک عکس بگیرم
من تولد بزرگ نمیگیرم دیگه چون دندونیش ۴۰نفر مهمون داشتم قشنگ پوره شدم از خستگی حالا خرجش ب کنار
بعد دوباره اصلا روم نمیشه مهمون دعوت کنم و دوباره کادو بدن پس ی تولد خودمونی براش میگیریم ایشالا و میبرمش آتلیه خونه هرچقدر هم عکس بگیری ب پای آتلیه نمیرسه لباس و دکور و هراکسسوری ک بخوای هم آتلیه داره
آتلیه میبرم .جشن چیه ترخدا تو این گرونی و بدبختی و جنگ و بیحوصلگی
من چون اینجا کسی ندارم همون اتلیه میبرم و ی جشن خانوادگی
من اتلیه بردمش
یه جشن کوچیک خانوادگی هم میگیریم خودمونو مامان بزرگ بابابزرگاش همین
ما بعد از اینکه دنیا اومد تصمیم گرفتیم بجای تولد یکسالگیش در طول سال اول زندگیش مرتب ببریمش آتلیه و بجای کادوی تولد یه آلبوم رشد ایتالیایی بهش هدیه بدیم تا یادگاری قشنگی براش بمونه تقریبا 40 تومن در میاد تا الان خیلی عکسای قشنگی ازش گرفتیم تولدشم احتمالا یه کیک در کنار خانواده هامون
من میخوام جشن بگیرم اگه تااون موقع نکشنمون
اتلیه و تولد ۳ نفره کوچولوعه ترجیح دادم جشن نگیرم اذیت نشه
منک عکس تولدی ت خونه میگیرم ازش
من میخواستم تولد بگیرم که به کمک راهنمایی مامانای اینجا گفتم ولش کن عوضش اون خرج رو میزارم یه اتلیه شیییییک و یه تولد سه نفره با دیزاین شیک تو یه رستوران خوشگل و یه شب به یاد موندنی با کلی عکسای خوشگل چون بچه کوچیکه و شاید تو اون جمع شلوغ و پرسر و صدا تاحدودی راحت بمونه ولی بعدش اذیت میشه
تولد ۱سالگی رو اینطوری برگزار میکنیم تولد ۲ سالگی براش میترکونیم
تیرماه تولدش تصمیم دارم بادکنک و چند تا عروسک و هدیه و کیکش رو بگیرم واسش خیلی بچگونه واسش تدارک ببینم ولی برای خانواده ها هم جدا یه دورهمی میگیرم
چون اعتقادم اینه الان بچه ها درکی از جشن های بزرگ آنچنانی ندارن بخاطر همین میخوام به سبک بچگانه خودش واسش بگیرم در حد عکس و فیلمش که تو خونه بگیرم بنظرم قشنگتر از آتلیه میشه
من یا خودم یه دکور میچینم براش و عکاسی میکنم یا میبرمش اتلیه و نهایتن یه شامم مامانم اینا و خونواده همسرمو دعوت میکنم
من میخام جشن بگیرم خانواده هارو دعوت کنم ۲۴نفر میشیم شام و کیک و ژله و دسر این چیزا میدم
بادکنک و ریسه و این چیزاشو الان خریدم😂
اول گفته بودم هم جشن میگیرم هم اتلیه میبرم ولی تصمیمم عوض شد جشنو میگیرم و عکاس میارم خونه واسه عکاسی....چون اگه اتلیه ببرم و تمو خودم درست کنم خیلی الکی هزینهی بالا میدادم
تایپ اخرمو ببین
من ی تولد ۲۰نفره زنانه میگیرم
عکاس هم اگه بشه میارم که دیگه آتلیه نبرم
اما فعلا واسه انتخاب رنگ موندم
من میخوام ببرمش آتلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.