میشه راهنماییم کنید ممنون مامانا


#بارداری

تصویر
۹ پاسخ

من همیشه اینکارو میکنم

خراب نمیشه تو فریزر

عزیزم تحت نظر چ دکتری هستی؟بنظرت توخرم آباد کی دکتر خوبیه ک برا بیمار وقت بزاره و زودم نوبت بده

بخور نوش جان هیچی نشده

نه خراب نمیشه

نه عزیزم من همیشه فریز میکنم

اره عزیزم میشه
من همیشه اینجورب استفاده میکنم

مشکلی نداره منم همیشه لوبیا میپزم میزارم فریزر بعد ازش استفاده میکنم

ن توفریز خراب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری