من همیشه اینکارو میکنم
خراب نمیشه تو فریزر
عزیزم تحت نظر چ دکتری هستی؟بنظرت توخرم آباد کی دکتر خوبیه ک برا بیمار وقت بزاره و زودم نوبت بده
بخور نوش جان هیچی نشده
نه خراب نمیشه
نه عزیزم من همیشه فریز میکنم
اره عزیزم میشه
من همیشه اینجورب استفاده میکنم
مشکلی نداره منم همیشه لوبیا میپزم میزارم فریزر بعد ازش استفاده میکنم
ن توفریز خراب نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.