۱ پاسخ

عزیزم من با سرنگ گلیسیرین تزریق میکردم هر موقع که میدیدم اذیت میشد استفاده میکرد نترس هیچی نمیشه از ۲/۵ ماهگی هم کلا یبوستش کلا حل شد

سوال های مرتبط

مامان شاهانِ فندوق مامان شاهانِ فندوق ۱۱ ماهگی