۹ پاسخ

منم چندروز پیش زدم..خداروشکر اذیتم نکرد..بعداز اینکه اومدی بهش استامیفن هر۴ساعت.پاراکید هر۶ساعت بستگی داره کدومو بدی....روز اول کمپرس سرد...روز دوم کمپرس گرم..تب هم چک کن بالا نره..لباساشم سبک کن خیلی نپوشونش

من دیروز زدم واکسش رو آوردم خونه قنداق کردم پاهاشو قطره هر 4ساعت دادم اما انگار نه پاهاش درد داشت نه تب کرد خداروشکر امروزم اصلا تب نداره پاهاش هم تکون میده درد نداره

هیچی عزیز فقط خیلی خیلی مهم اینکه قطره استامینوفن تو وقتش بدی اصلا نذاری از وقتش بگذره تب اومد دیگه سخت میشه دا

تو بهداشت بهت میگن چیکار باید بکنی عزیزم

فقط سرساعت قطره استامینوفن بده چه تب داشته باش چه نداشنه باشه همین خیلی راحته

تا پاهاشو زیاد تکون نده که دردش بگیره

هیچی نترس واکسن ک زدن براش چهار ساعتی یبار ده قطره استامنیفن بهش بده تبشم چند ساعتی یبار بگیر

اذیتش تا فردا ساعتی که واکسن رو زدی هست اگه قنداقشم می‌کنی قنداق کن

سلام هیچ نگرانی نداره برو بزن وقتی که اومدی خونه اندازه وزنش بهش پاراکید بده و من نیم ساعت بعدم یه حوله گرم گذاشتم رو پاهاش

سوال های مرتبط