سلام خانمایی ک دیابت دارن قند دوست بعد غذاتون چنده

۳ پاسخ

من قند ناشتام بالا بود از اول انسولین میزنم خوبه
ولی الان دوساعت بعد غذاهام یکم رفته بالا

منم انسولین میزنم کنترلش میکنم ک زیر ۱۲۰باشه

۲ ساعته باید زیر ۱۲۰ باشه
من قند ناشتا بالا بود انسولین میزنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد