من هم باچهلگیس میبندم هم باگلسرای کوچیک🥰🥰🥰
اتفاقا من برعکس دوس دارم ببندم، بزور سرگرمش میکنم جلو سرشو میبندم بالا خیلی دوس دارم، دیشبم برا اولین بار خرگوشی بستم😍😍
سلام آجی خوبی من الیگودرزم کسی رو سراغ داری الیگودرز باشه آنلاین شاپ داشته باشه قرص ناف داشته باشه ممنون میشم جواب بدین
دقیقا کنم دلم نمیاد فک میکنم کشیده میشه موهاش😅
عزیزم دختر شما سینه خیز یا چهاردست و پا میره؟
گوشاشو سوراخ نکردی
من گلسر میزنم عادت کنه بعد نمیزارع بزنی
با کش نبند گلسر کوچیک بزن
من با این گیره های کوچیک میبندم. اذیت نمیشه
آخه موهاش تو چشماش میاد
حداقل براش تل بزن
من ک بیرون رفتنی هم با چهل گیس هم گلسر میبندم ولی تو خونه آزاده ..نبندی عادت میکنه ..دخترمنم نبندم کپ پسراس خوشم نمیاد 🥰
گیرهای کوجولو بزن اصلا اذیت نمیشه، اگه الان نزنی، بزرگم بشه نمیزاره هیچی داخل موهاش باشه، دیدم که میگم یکی دخت خواهر خودم
کوتاه نکن حالا نمیخواد ببندی 😂کوتاه میکنی بچه قیافش عوض میشه
من تا دست میزنم به موهایدخترم جیغ میزنه و گریه تند تند میگه نه نه نه اصلا کاریش نمیکنم همین که موهاش میگیرم جیغ میزنه بعدم فرار میکنه 🤣🤣🤣
اره خیلی شبیه پسراس😍😂
فعلا ک زوده برا بستن موهاش😍
دختر منم مو نداره و کپ پسراس🤭هرکی میگه چقد شبیه پسره باباش حرص میخوره 🥴😂
من که ازچهارماهگی می بندم
مامان جانم کانال بازی هوش (هدفمند)وکتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
قیمت هامون خیلی مناسب و اکثر کارها وارداتی👌👌
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450
برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌
با ویزه کوچولو ببند با کش نبند خب
اره کشیده میسه موهاش گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.