۶ پاسخ

دکتر ب ما گفت بین شیر مادر و شیر خشک باید یه فاصله دو ساعته باشه، حالا ما خیلی وقتا نمیشه فیکس دوساعت رعایت کنیم ولی سعی میکنیم روهم ندیم

چ شیرخشکی میدی گلم؟

عزیزم واسه منم اول کم بود شیرم هرچی مک بزنه شیرربیشتر میاد توش اول کامل سینه هاتو بده خالی که شد بعد یه پیمانه هم شیرخشک بده تا کم کم شیرت زیادبشه .دلستر و اب هویجم زیاد بخور

شیرخشک سنگینه و بچه سیر میشه دیرتر بیدار میشه اوایل اینجوری کم کم شیر خودت زیادتر میشه دیگه زیاد با شیرخشک نمیخوابه من ک اینجوری بود

بعد شیر خودت بهش میدی؟

یک سیسی ن منظور ۳۰ سیسی اشتباه شد خانوما😅

سوال های مرتبط