۵ پاسخ

عزیزم گل گاوزبان و بابونه برای عصب خوبه منم خورم

چقدر میچسبه این محبتا توی اون شرایط ... منم تو این ده دوازده سال هر وقت پریود میشم همسرم نمیذاره کار خونه و حتی اشپزی کنم .... خودش همه کارا رو میکنه ، غذاهم از بیرون میگیره ... میگه برا خونریزیت نمیتونم کاری کنم اما میتونم کاری کنم که لااقل این چند روز استراحت کنی..... و من همیشه تو این روزا بهم یادآوری میشه که دوست داشتن یعنی چی...🙂🙂

آفرین به همسر با شعورت

من از اولش اینجور بودم

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی