عزیزم گل گاوزبان و بابونه برای عصب خوبه منم خورم
چقدر میچسبه این محبتا توی اون شرایط ... منم تو این ده دوازده سال هر وقت پریود میشم همسرم نمیذاره کار خونه و حتی اشپزی کنم .... خودش همه کارا رو میکنه ، غذاهم از بیرون میگیره ... میگه برا خونریزیت نمیتونم کاری کنم اما میتونم کاری کنم که لااقل این چند روز استراحت کنی..... و من همیشه تو این روزا بهم یادآوری میشه که دوست داشتن یعنی چی...🙂🙂
آفرین به همسر با شعورت
من از اولش اینجور بودم
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.