۴ پاسخ

کپسول یومگی بده عالیه

رامنفلور یا روتفلور برو داروخونه بپرس کدوم واسه اسهال بدن بهش.قطره عالیه هستش
یه محلول هست سبز رنگه توی یه بطری هست مثل آب معدنی کوچیک تر اون هم بعد هر اسهال بگیر بده بهش اسمش رو یادم نیست واسه اینه که آب بدنش کم نشه
اینارو از داروخونه بپرسی بهت میگه اون قطره بالا خیلی خوبه

کته و ماست

فقط ببرش دکتر

سوال های مرتبط