مال من از شیر دهی ریزش پیدا کرد و الانم خیلی کم پشت شده و رو این یکی بدتر میشه 😐😒
ی دوره ی ماه نهایتاً دوماه این ریزش ادامه داره بعدش خوب میشه.... بدن کم آورده سعی کن مکمل و ویتامین هاتو بخوری....
ولی نگران نباش خوب میشه
ویتامین دی بخور
من الان که باردارم ریزش گرفتم
منم زیاد شده
منم ریزش مو شدید داشتم دکترم این قرص و داد الان خیلی خیلی کمتر شده
از دوران مجردی ریزش داشتم تا حالا که ۳ ماه پیش موهامو بعد ۱۸ سال کوتاه کردم و بهشون میرسم
جون گرفتم جوون
من دیگه داشتم کچل میشدم بعدزایمانم که دوباره باردارشدم دیگه موندارم 😂😂😂
اره تو بارداری و شیردهی ریزش داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.