خانما همتون بعد زایمان ریزش مو شدید گرفتید؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

مال من از شیر دهی ریزش پیدا کرد و الانم خیلی کم پشت شده و رو این یکی بدتر میشه 😐😒

ی دوره ی ماه نهایتاً دوماه این ریزش ادامه داره بعدش خوب میشه.... بدن کم آورده سعی کن مکمل و ویتامین هاتو بخوری....
ولی نگران نباش خوب میشه

ویتامین دی بخور

من الان که باردارم ریزش گرفتم

منم زیاد شده

تصویر

منم ریزش مو شدید داشتم دکترم این قرص و داد الان خیلی خیلی کمتر شده

تصویر

از دوران مجردی ریزش داشتم تا حالا که ۳ ماه پیش موهامو بعد ۱۸ سال کوتاه کردم و بهشون میرسم
جون گرفتم جوون

من دیگه داشتم کچل میشدم بعدزایمانم که دوباره باردارشدم دیگه موندارم 😂😂😂

اره تو بارداری و شیردهی ریزش داشتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری