من از يك ماهگي دارم استفاده ميكنم واقعا عاليه
تو ماشين تو مهموني تو خونه موقع خواب رستوران واقعا عاليه❤️
تازماني كه جا بشه توش استفاده ميكنم ازش🤣
سنگینه کمر درد میشی باهاش
من برام کادو اوردم یبارم استفاده نکردم
تقریبا تا ۶ ماهگی
کریر اصلا چیز بیخودیه از نظر من من که نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.