کریر بیشتر به کارت میاد
کریر برای داخل ماشین خیلی خوبههه من استفاده میکنم قنداق فرنگی اینا همون تا ۴۰ روز استفاده میشه به نظرم
قنداق فرنگی دیگه داره هوا خوب میشه
من کریر گرفتم عالیه دخترم الان ۴ ماهشه واقعا از روز تولد ب کارم اومده
مدل خوب ارزون هم هیرو پلاس دلیجان ک خیلی خوبه
پسر من ۴۳ روزشه تو کریر جا نمیشه دیگه.
الکی نگیر. مگر اینکه به عنوان صندلی ماشین میخای استفاده کنی که تا ۳ ماهگی خوبه که بچه گردن نگرفته.
قنداق فرنگی دیگه به کارت نمیاد چیز مضخرفی ام هست بچه گوگله میشه میره پایینش کریر بگیر بهترین چیزه
هم تو مهمونی هم تو ماشین هم شب موقع خواب هم اینور اونور رفتن عصای دسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.