تاچند ماهگی از قنداق فرنگی استفاده کردید

۳ پاسخ

من واسه بچه اولم تقریبا تا۴ماهگی استفاده کردم چون پاییز بدنیا اومد.واسه این بچم هیچی استفاده نکردم یه سرهمی گرم گرفتم همونو میپوشوندمش

منم تا ۲ ماهگی بیشتر قدش نشد

تا جایی که قدش کفاف داد🤣

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان حسنا و حلما مامان حسنا و حلما ۲ ماهگی