الان تو این گرما به درد نمیخوره دیگه، اونم فقط یه ماه اول
یه ماه ولی خوبه بخر قیمتی نداره
هر کی خواست بغل کنه با همون بغل میکنه امن تره
فقط ی ماهه اول خوبه
قنداق فرنگی فقط برای زمستون خوبه وگرنه کارایی دیگه ای نداره
من برای پسرم فقط بیرون بردنی هوا سرد بود میزاشتم داخلش چون پشم شیشه داشت داخلش باد ازش رد نمیشد و عالی بود بچه داخلش گرم میموند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.