تا چند ماهگی از قنداق فرنگی استفاده میکنید

۷ پاسخ

من قنداق چسبی داشتم تادوماهگی خوب بودشباقنداقش میکردم دستاشوتکون نمیدادمیخوابید

من هنوز اون تو میذارم ولی خیییییلی بدش میاد دیگه جدیدا دوس نداره بذارمش،کاپشن سرهمی هم فکر نمیکردم امسال استفادش بشه چون تجربه نداشتم نخریدم،الانم دیگه عیده و نهایتا تا ماه دیگه هوا گرم باشه ،این چند وقته نمیدونم چیکار کنمش

من اصلا نخریدم

بعدش دیگه دوست نداشت بمونه اون تو

من تا یکماهگی

البته بچه ب دنیا میاد خیلی کوچولوعه پرت میشه اون زیر😂😂

استفاده شاید ۶ بار🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان حسنا و حلما مامان حسنا و حلما ۲ ماهگی