قنداق سوئیسی تا چند ماهگی استفاده می شه؟

۳ پاسخ

من دوتا بچه آوردم سه مرتبه هم استفاده نکردم چون اوایل بچه خیلی مراقبت میخواد و فوری شیر میدی میزاریش بخوابه تا چهل روز کلا خوابه بعدشم دیگه کوچیکه

فکر کنم تا دو و سه بشه. بچه ی من هنوز پاهاش به داخل سوراخ نرسیده. ولی خیلی تکون می خوره توش

نهایت یک ماهگی واسه من خیلی کوچیکه قنداقش

سوال های مرتبط

مامان حسنا و حلما مامان حسنا و حلما ۲ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی