۱۵ پاسخ

بچه تا گريع نكنه بزرگ نميشع زياد سخت نگيرين

ن اینک یکی بگه من نذاشتم بچم گریه کنه نه فقط خود بچه بچه ارومیه گریه نمیکنه ب سختی گریه میکنه بچه من هم کولیک هم رفلاکس شدید داره ناله میکنه نق میزنه ولی گریه نمیکنه موقعی ک گشنش بشه فقط مث هندل ماشین چندتا گریه های ساختگی میکنه ک منم بهش شیر میدم ی موقع نرسم گریه میکنه ها ولی ب ندرت پیش میاد کلا بچه آرومه وگرن من ک کاری نمیکنم

بچه باید گریه کنه نفسش باز بشه صداش صاف بشه چرا نمیزارن گریه کنه

😂😂😂یکی هم میگفت نوش اصلا گریه نمیکنه فقط میخنده گفتم اره نوت ادم فضاییه همین ک دنیا اومد خندیدن بلد بود😂😂

مگه میشه گریه نکنه در دهنشو که نمیشه چسب بزنی بچه اس بعضی روزا ده بار گریه میکنه بعضی روزا دوبار

چرت و پرت
آروم ترین بچه هم گریه می‌کنه می‌خوان بگن مثلاً ما خیلی مامان خوبی بودیم هیچکس مثل ما نمیشه

واسه چوسی بیان میگن 😂

یعنی جلو دهنش رو میگرفتن 😂بابا ال‌کیه نوزاده دیگه گریه میکنه

منم نمیزارم گریه کنه
ببین چی بشه روزی ۱بار

البته دختر بزرگم کولیک داشت دیگه نق نمیزد زار میزد طفلی من شیرم میدادم داد میکرد

من تا نق میزنه سریع شیرش میدم نمیزارم گریه کنه اشک بریزه

دختر من وقتی خوابه و شیر میخواد اول شروع می‌کنه تکون خوردن دست و پا میزنه ریتم نفساش عوض میشه اگه بیدار نشم بهش شیر بدم گریه می‌کنه توی این چهار ماه فقط ماه اول که خیلی شبا بی‌خوابی کشیده بودم و هنوز نمی‌دونستم چی به چی هست تو خواب گریه میکرد اما بعدش دیگه بیدار میشم
چون کنار خودم می‌خوابونمش و وقتی تکون میخوره با مشت می نه تو شکمم بیدار میشم😂😂

من تا صدای بچم دربیاد بغلش میکردم شیرش میدادم اصلا نمیزارم گریه کنه

چسی میان

خب شاید وقتی تا نق میزده سری میگرفته ببینه چشه

سوال های مرتبط