۹ پاسخ

ایشالله همه چشم انتظارا این ماه پریود نشن خودمم توش 🫠

منم دوروز ان شاالله باردار باشیم

دعا میکنم برات هرچی صلاحه پیش بیاد عزیزم 🤲🏻🥰🌸

منم ۳ روز دیگه موعدمه
اگر این ماهم باردار نشم میخوام برم عکس رنگی که خییییلی ازش میترسم🥲

ان شاءالله هرچی خدا برات میخواد همون بشه عزیزم برای منم دعا کن این ماه باردار بشم🙂

با من تایمتون یکیه امیدوارم هردو باردار باشیم🙂🥲

ان شالله که بارداری عزیزم

ایشالله پریودنمیشی ایشالله مثبت میشی منم ای کاش مثبت بشم

عزیزم انشالله دامنت سبز بشه

سوال های مرتبط