۵ پاسخ

نگران نباش پسرا گرمایی ان من پسرمو که میزارم تو گهواره کل پشتش خیس میشه دما بدنشو که میگیرم ۳۵ و ۳۶

اگه به زمین یا جایی نخورده باشه معمولا دقیقن

اگه نوزاد داری زیربغلی دقیق نشون میده این دیجیتالا برای ۶ ماه به بالا خوبه

الان عادی هست ۳۸ تب میشت

منم از این دارم هر سری یه عددی نشون میده والا 🥴

سوال های مرتبط