وای ۲هفته اس برای منم شروع شده اصلا نمیتونن تکون بخورم
کی تموم میشه
اضطراب جدایی هس، باهاش دالی بازی اینا زیاد بازی کن ، ممکنه تا یکسالگی هم طول بکشه
خیلی سعی میکنم شرایط درک کنموو عصبی نشم😬
مشکلی نداره دوس داره اذیت کنه ،حداقلش اینه که عکسش اینو میگه 😂😂😂🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
ای خدااا جوجه
اضطراب جداییش شروع شده
یه عروسکی پتویی چیزی روزی چند ساعت کنار خودت نگه دار تا بوی تو رو بگیره بعد کم کم بذارش بغل بچه کم کم جدا میشه ازت
سعی نکن یهویی جداش کنی
فعلا خیلی بغلش کن باهاش حرف بزن دائم بگو مامان همینجاست
مامان کناره رایان نشسته
حتی همون سرویس هم میخوای بری بگو مامان میره سرویس برمیگرده وقتی برگشتی بگو دیدی برگشتم و سریع بغلش کن
پسر منم خیلی اینجوری بود ،یک ناراحتی دارن بیشتر از دندون باید باشه
اضطراب جداییش شرو شده معمولا تا ۱۸ ماهگی خوب میشه طبیعیه ممکنه تا دوسالم طول بکشه
باهاش دالی موشه بازی کن هر وقت خواستی جایی بری حتمن ازش خدافظی کن
اره والا از کنارش بلند میشم جیغ میزنه
دخترمن همینه بغله شوهرمم باشه باز میگه مامان تا برش ندارم گریه میکنه
نه بچه من اصلا براش اهميتي نداره باشم كنارش يا نه😑😐
حرف دل خیلیا رو زدی خواهر .ولی انشاالله همیشه سالم باشند این روزا هم میگذره
طبیعیه گلم فک کنم ت این سن اضطراب جدایی دارن درست میشه
بله دقیقا شرایطمون مثله همه حتی دستشوییم باخودش میرم دیگه نهایتا میزارمش داخل روروئک دردستشویی باز تا ببینتم
هعی ارع 🤦♀️
تو این سن خیلی وابسته میشن ب مادر دختر منم همینجوری بود
بله متاسفانه
آره 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.