ادم وقتی تاپینگی میزاره نظرات بقیه بپرسه یعنی انتظار نظر خوب بد داره اگر میخاست فقط نظر خوب باشه میگف خانما بگید خوبه قابل توجه گوه خورا
حالا منم نظرم گفتم با احترامم گفتم اگر جنبه نظر منفی ندارید تاپینگ نزارید
این چطوره 580 میگه
به نظر من که قشنگه
واقعیت پای کسیم ندیدم نمیدونم چطور قدیمی شده 😉
ظاهرش که قشنگه مناست بهار تابستونم هست
ولی بنظرم آدم کفش رو اونم برای بچه حضوری بخره بهتره بعضیاشون کفیاشون خیلی سفته و تو ظاهر مشخص نیست
یا سایزشون کوچیک بزرگ میشه باز با خودته عزیزم
اینا خیلی قشنگ و شیکن خیلی هم راحت به نظر میان.بیزحمت سایتشو بزار منم صورتیشو برا دخترم بردارم.بنظرم بخر نگا به نظرای منفی نکن
عالی ادرس سایت لطفا
من این رو خوشم اومده ولی سایز بچم نداره
کفش پسرونه قشنگ زیاد هست اینا زیاد خوب نیستن گلم
با احترام به نظرم قدیمیه این مدلا
قشنگه
عزیزم میشه سایتش بگی
منم میخوام برای پسرم بخرم البته۵سالش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.