من هرچی باشه میخورم خیلی وقتا هم کلا وقت نمیخورم چیزی بخورم تازه الان صبحونه خوردم
الان تا میتونی ابگوشت بخور وچیزای مقوی میدونم زده شدی ولی بازور بخور تا ۲۰روزگیت ولی بعدش کم کم سعی کن همه چی بخوری
من همه چی گیخورم
من فقط ۱۴روز اول رعایت کردم
مثلا مامانم دونوع غذا درست میکرد تو غذای من تا دوهفته اول سیر پیاز اینا نمیزد
ولی الان دیگه پیاز خامم میخورم
شير برنج
و يع نوع غذا هست برنج نيم دانه رو ميزاري خوي بپزه و ابش كشيده بشه ولي نه در حدي كه دم بكشه بايد يكم بمونه و روش شيره خرما بريز و بعد 2دقيقه خاموش كن
من همه چی میخورم ولی حبوبات نفخشو میگیرم بعد میپزم کم کم شماهم باید شروع کنی
مگه غذا بدون پیازم میشه؟نه بد نیست فقط پیاز خام شیرروبدمزه میکنه
من دیگ الان همه چی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.