۱۱ پاسخ

عزیز دلم تو چرا انقد استرس همه چیو میکشی دختر بدتر فشارت میره بالا یکم خودت رها کن

دو سال پیش دختر من به خاطر زردی شبی ۹ تومن بود

عزیزم ازمایشت رو دیدم واسه تو نسبت ب من خیلییییی بهتره.من دفع کراتین و پروتئین داشتم .پلاکتم پایین اومده بود و انزیمای کبدیم هم مختل شده بود .با این حال دکتر تا۳۴هفته نگهم داشا

سلام عزیزم بیمه نداری؟من بچم تو دستگاه بود حدود یک هفته با بیمه ۱و خورده شد کلش.ولی ی خانم بیمه نداشت۳۰ و خورده شد .

اصلا طرف بیمارستان خصوصی نرو خیلی خیلی گرون میشه واست بدون بیمه برو بیمارستان دولتی

چند هفته ای عزیزم..انقد استرس نداشته باش اگر آمپول ریه زده باشی اصلا دستگاه نمیره عزیزم

والا سال ۹۸ شبی دو ملیون بود بیمارستان نیمه خصوصی

برای چیزی که اتفاق نیفتاده نشین حرص الکی بخور و فکر کن😊

دولتی هزینه زیادی نداره ک

بستگی به بیمارستانش داره خصوصیا گرون تره دولتی ارزونتر
نوه خالم زردی داشت پارسال ده شب دولتی بردن با بیمه یکی دو تومن پول دادن ازادش میشده ده تومن
ولی خصوصی از شبی سه چهار تومن به بالاس

بیمارستان خصوصی باشه شبی ۳الی ۵تومن میگیره

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی