۳۳هفته بچه چندماه میشه؟تو دستگاه میره؟

۷ پاسخ

چیشده مگه عزیزم

پسر بزرگ من سی و چهار هفته دنیا اومده پنج روز دستگاه بود اونم بخاطر زردی

خواهر من ۳۲ هفته زایمان کرد ی روز فکر کنم تو دستگاه بود

دوقلوهای من ۳۴هفته به دنیا اومدن تو دستگاه نرفتن قبلش آمپول ریه زدم

۷ هفته کم داره میشه یک ماه و نیم پس اخر ۷ ماه هست بله دستگاه میره

من ۳۲ هفته زایمان کردم بچم فقط سه روز دستگاه بود

بله تو دستگاه میره، هشت ماه

سوال های مرتبط