چیشده مگه عزیزم
پسر بزرگ من سی و چهار هفته دنیا اومده پنج روز دستگاه بود اونم بخاطر زردی
خواهر من ۳۲ هفته زایمان کرد ی روز فکر کنم تو دستگاه بود
دوقلوهای من ۳۴هفته به دنیا اومدن تو دستگاه نرفتن قبلش آمپول ریه زدم
۷ هفته کم داره میشه یک ماه و نیم پس اخر ۷ ماه هست بله دستگاه میره
من ۳۲ هفته زایمان کردم بچم فقط سه روز دستگاه بود
بله تو دستگاه میره، هشت ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.