چون تو پریودی دهانه رحم بازه دردی نداره روز چهارم برو مثلا
درد هیچی احساس هیچی راحتی بخدا ی عمر راحتی😂😂😂
تو پریودی میزارن چون دهانه رحم بازه اذیت نمیشی ..من گذاشتم راحت بود ولی مثه شما خیلی استرس شو داشتم حالم وخودم بد کردم وگرنه چیزی نیس خیلی ام طول نمیکشه. به این فک کن بعدش راحت میشی از جلوگیری و تقریبا امن ترین روشه
روزا آخر پریودی برو
یکم درد رو داره.مث پاپسمیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.