۳ پاسخ

من يك قاشق مربا خوري آرد برنج ميريزم با نصف ليوان اب شيره بادومشم تو فرنيش ميريزم يك نخودم نبات ميندازم

وای نه غذای مونده ب بچه نده درست من هرچی خورد بده نخورد موند بقیشو بریز دور دوباره فرداش براش درست کن مگه فرنی درست کردن چقدر کار داره

سوال منم هست ؟ البته قسمت دوم

سوال های مرتبط