شما چند هفته رفتید نامه سزارین گرفتید

۸ پاسخ

۳۵ هفته رفتم نامه داد.

من دکترم ۳۲نامه بستری داد بهم

۳۷هفته

من یکم عملمه دیروز نامه گرفتم

ان شاالله هفته دیگه میگیرم

منم می‌خوام بدونم

انشاالله ۹ اردیبهشت عملم هست

۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری