نامه سزارین چند هفته از دکترتون گرفتید

۹ پاسخ

به من از الان داده چون احتمال زایمان زودرس دارم

برا هفته 38وپنج روز

من دیروز بهم داد

۳۵هفته ام بهم گفته امروزبرم بگیرم البته۲۰میلیون زیرمیزی میخادلامصب

۳۶داد

هفته ۳۷

۱۸ ام نوبت دارم بهم نامه میده

هفته ۳۶ داد

فعلا نگرفتم من :(

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری