شما چند هفته نامه سزارین رو از دکترتون گرفتین؟

۷ پاسخ

من ۳۴هفته برم بهم میده

۳۸ هفته

۳۵ هفته نامه داد .
واس ۳۸ هفته ۲ روز

من گفت ۳۵ بیا بگیر

من شنبه بعدی میرم بگیرم یعنی شروع ۳۷ هفته میشه

35هفته

من بهم گفت ۳۶بیا

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 💞🧚🏻‍♀️🍭 مامان 💞🧚🏻‍♀️🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی