۵ پاسخ

من خودم بیشتر ۵ساله دارم یک ذره چاق نشدم ..کار سنگینم میکنم فقط ماهای اول نباید کارسنکین کرد و زمانیکه پریودی

کارسنگین ینی مبل بلندنکن
خوتریزی اولش. زیاده بعذ کم میشه
من‌اوکی ام

خیلی مزخرفه هی لکه میاد

من دوساله ایودی دارم هیچ مشکلی هم. نداره، ایودی هورمونی چاق میکنه اما من مسی دارم اصلا چاق نمیکنه، کار سنکین ن فغالیتت میتونه زیاد باشه اما جسم سنگین باشه زیاد نمیشه بلند کنی باعث حابه جایی میشع

آره همسایه ما گذاشته بنده خدا تا یه چیز سنگین برمیداره به لکه بینی میوفته

سوال های مرتبط