سلام کیست بارلوتن چیه خطر داره

۱ پاسخ

نه خطرناک نیست دختر من دوتا داشت هفته بارداریم ک رفت بالا خودش جذب شد و دکتر سنوگرافی و هم دکتر خودم بهم گفتن ک جای نگرانی نداره ففط یه اکو قلب جنین یادمه رفتم همون موقه.. با تجویز خود دکترم شایدم نیازی نباشه نگران نباشید

سوال های مرتبط