۷ پاسخ

چی بگم..
من بودم اقدام نمیکردم با این خانواده شوهر

بچتون تو سنی هست که برای بچه دوم خیلی سخت میشه برات
به فکر خودت باش که چطوری باید بزرگشون کنی اگه شوهرت و مادرت کمک حالت باشن باز خوبه اما اگه کسی کمکت نکنه خیلی برات سخت میشه

خیلی تاثیرداره

حالا ک شوهرت پسر میخواد باید براش توضیح بدی ک جنسیت با پدره
باید بهش بگی‌ک ازمایش اسپرم بده ک معلوم بشه اصلا اسپرم پسر داره اسپرم هاش تحرک و سرعتش مناسب هست؟بعدم‌روش قطعی فقط آی وی اف

خواهرشوهر من ک چندیدن ماه رژیم داشتن جواب ندادن منم داشتم نمیدونم پسر شده یا ن

مامان هانا بزار یکم مغزت استراحت کنه تو. رو خدا بزار برای یکی دو ساله دیگه اخه دوباره از نو همه چیز شروع میشه وای من خودم خیلی وحشت دارم ازاین موضوع

ب نظر منم حتما اسپرم ببر آزمایش بعد ای وی اف کن

سوال های مرتبط